برچسب‌ها دانلود فيس اپ, فيس اپ, نحوه كار فيس اپ

خبر هاي فوري را در سايت اول خبر بخوانيد

برچسب‌ها دانلود فيس اپ, فيس اپ, نحوه كار فيس اپ

۹ بازديد

فيس‌اپ چطور كار مي‌كند؟

:اين روزها اپليكيشن فيس‌اپ(FaceApp) در سراسر جهان مورد استقبال كاربران قرار گرفته است.
اين برنامه مي‌تواند با ايجاد تغييرات ظاهري در چهره، سن، جنسيت و ويژگي‌هاي ظاهري موجود در چهره را با توجه به انتخاب كاربر تغيير دهد.
ايده توليد برنامه‌هايي كه چهره را تغيير مي‌هند جديد نيست اما نزديك‌ بودن نمونه‌هاي فيس‌اپ به واقعيت و طبيعي بودن چهره‌هاي تغيير يافته مهمترين ويژگي‌هاي اين اپليكيشن است.
اين برنامه تحت نظر گروهي از برنامه‌نويسان روسي در سن‌پترزبورگ توليد شده است.
در اين برنامه از الگوريتم‌هاي يادگيرنده هوش مصنوعي بر مبناي شبكه‌هاي عصبي استفاده شده است.
ياروسلاو گونچاروف (Yaroslav Goncharov) رئيس تيم برنامه‌نويسان اين برنامه مي‌گويد: ما از فناوري جديدي بر مبناي شبكه‌هاي عصبي استفاده كرديم كه مي‌تواند تغييراتي واقعي و طبيعي در صورت افراد ايجاد نمايد.
وي افزود: تفاوت اصلي ما با ديگر برنامه‌ها واقعي بودن تصاوير تغييريافته است. برنامه‌هاي ديگر با فيلترگذاري روي تصاوير صرفا در پي ايجاد تغييرات خنده‌دار روي چهره هستند اما فيس‌اپ با اسكن اجزاي مختلف صورت مي‌تواند حالت‌ آنها را در وضعيت‌هاي مختلف شبيه‌سازي كند.
گونچاروف خاطرنشان كرد: تا جايي كه من اطلاع دارم هيچ طرح، تحقيق و يا مقاله‌اي كه بتواند تغييرات روي تصاوير را با كيفيت فيس‌اپ توليد كند منتشر نشده است.
گونچاروف گفت: برنامه با توجه به انتخاب كاربر اجزاي صورت را با استفاده از اندازه‌گيري‌هاي مختلف و الگوريتم‌هاي موجود تغيير مي‌دهد ولي اين موضوع به همين سادگي اتفاق نمي‌افتد.
براي اضافه كردن يك خنده ساده به چهره كارهاي زيادي بايد انجام بگيرد. لبخند صرفا در لب تغيير حالت ايجاد نمي‌كند بلكه حالت چشم‌ها، ابروها، گونه‌ها و حتي پيشاني بايد مورد توجه قرار بگيرد و فناوري هوش مصنوعي موجود در برنامه سعي مي‌كند مناسب‌ترين انتخاب را براي هر حالت انجام دهد.
ثابت نگه داشتن نسبت اجزاي صورت با توجه به نغييرات اعمال شده مهم‌ترين بخش تغيير چهره محسوب مي‌شود كه فيس‌اپ به خوبي توانسته از پس آن بربيايد و اين موضوع در باورپذير بودن چهره تغيير يافته كاملا مشهود است.
در برنامه‌نويسي اين برنامه، چهار برنامه‌نويس تمام‌وقت در هشت ماه هسته اصلي فناوري را با استفاده از برخي كتابخانه‌هاي متن‌باز گوگل توليد كرده‌اند.
گونچاروف در رابطه با استفاده از اين منابع گفت: در نگاه اول با اين منابع شما هيچ چيزي نمي توانيد بسازيد اما ما با هشت ماه كار مداوم موفق به انتشار اولين نسخه از برنامه شديم.
توليدكنندگان اين برنامه اعلام كرده‌اند كه با گسترش استفاده كاربران از اين برنامه تلاش مي‌كنند قدرت برنامه را در بروزرساني‌هاي بعدي افزايش دهند تا نتايج باز هم واقعي‌تر و طبيعي‌تر شوند.

 

فيس اپ | نحوه كار فيس اپ | فيس اپ چگونه كار ميكند | دانلود فيس اپ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.